ثبت رایگان کسب و کار

چند نکته برای جذب مشتری بیشتر در کافی شاپ

شما اینجا هستید

نویسنده: 
آربروسک

شاید ایده خرید تجهیزات کافی شاپ مدرن بسیار خوب و عاملی برای بهبود کیفیت خدمات باشد اما فراموش نکنید این به تنهایی کافی نیست تا مشتریانی ثابت و فراوان داشته باشید. بی از 60 درصد مشتریان کافی شاپ های معروف را مشتریان ثابت تشکیل می دهند اما چطور می توان یک مشتری گذری را به مشتری دائمی بدل کرد؟

بدون شک کیفیت خدمات و قیمت از اصلی ترین موارد جذب مشتری هستند اما نکات روانشناسی و شخصیتی هم بسیار موثرند و نباید از آنها غافل شد.

ــ برخورد اول خوشامد گویی به مشتریان کافی شاپ به گونه ای باید باشد تا کاملا احساس صمیمت و راحتی و اطمینان را نسبت به حضورشان در کافه شما احساس کنند.

ــ در زمان سفارش بر اساس سن مشتری و یا جنسیت وی اقدام به پیشنهاد با لحنی مناسب به مشتری نمایید. مثلا در صورت حضور خانمی باردار در کافی شاپ خود که تمایل به خوردن قهوه دارند پیشنهاد استفاده از قهوه بدون کافئین را دهید.

جذب مشتری کافی شاپ

ــ پس از دریافت سفارشات سعی کنید به نوبت ورود مشتریان سفارشات را ارائه دهید تا از به وجود امدن دلخوری از سوی دیگر مشتریان در کافه جلوگیری شود.

ــ استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت یکی از اساسی ترین نکات جذب مشتری می باشد.

ــ تلاش کنید تا سفارش هر شخص را در مقابل همان شخص سفارش دهنده قرار دهید به طور مثال اگر دو نفر مشتری یک قهوه و گلاسه سفارش دادند. قهوه را در مقابل همان شخص سفارش دهنده قهوه و گلاسه را هم در مقابل سفارش دهنده قراردهید.

ــ سعی کنید محیط کافی شاپ همیشه بوی مطبوع و ملایمی دهد. و نور به اندازه کافی و مناسب در محیط باشد.

ــ موزیک در کافه یکی از مهمترین نکاتیست که مشتریان در انتخاب کافی شاپ در آن دقت می کنند،صدا موزیک به گونه باشد تا گوش مشتریان را آزار ندهد و یا از آهنگ هایی که با محیط شما خوانایی دارند استفاده کنید.

ــ حدالامکان صورت حساب مشتریان را بر سر میز انان ببرد و در صورت استفاده از دستگاه پوز، از دستگاه های بیسیم استفاده نمایید.

ــ انسانها فطرتا خواهان احترام و تجلیل هستند. این حس ذاتی است، بنابراین سعی کنید همیشه این حس را به مشتریان منتقل کنید. مهم ترین و مؤثرترین شیوه در القا حس احترام، بخاطر سپردن نام مشتری است.

ــ به یاد داشتن نام مشتری و نوشیدنی مورد علاقه وی باعث می شود مشتریان قدیمی حس احترام و غرور بیشتری نسبت به مشتریان جدید داشته باشند و در نتیجه تمایل به مراجعه مجدد به رستوران شما پیدا کنند.

ــ گاهی اوقات به مشتریان در دیدار سوم یا چهارم غذا یا نوشیدنی مجانی بدهید تا به منزل ببرند با این کار احترام و اهمیت وی را بیشتر می کنید. شما و کارمندان رستوران عامل فریبنده هستید، بنابراین سعی کنید مشتری بیشتر جذب تان شود.

برچسب ها: 
جذب مشتری
کافه
کافی شاپ

درباره نویسنده

نويسنده:آربروسک

افزودن دیدگاه جدید