ثبت رایگان کسب و کار

مدیران فست فود و رستوران؛ بازاریابی آنلاین را جدی بگیرید!

شما اینجا هستید

نویسنده: 
آربروسک

این روزها که همه برای کوچکترین کارها هم شده به اینترنت مراجعه می کنند و با یک جستجوی ساده کلی اطلاعات به دست می آورند. چرا راه انداز فست فود از این فرصت استفاده نکند؟‌

با توجه به اینکه بیشتر مشتریان فست فود را افراد جوان و نوجوان تشکیل می دهند. و همینطور این قشر همیشه آنلاین بوده و به وبگردی و چک کردن شبکه های اجتماعی مشغولند ... آیا بهترین راه برای جذب مشتری بازاریابی آنلاین نیست؟

به نظر شما جوانی که دائم سرش در گوشی است آیا به اطرافش توجه می کند تا  تبلیغات چاپی و بیلبوردهای تبلیغاتی را ببیند؟

بازاریابی آنلاین

اینجاست که بازاریابی آنلاین قدرت خود را در جلب توجه این مشتریان حواس پرت نشان می دهد! بدون شک خود شما هم به یک تبلیغ ایمیلی یا تبلیغ در شبکه های اجتماعی بیشتر واکنش نشان می دهید تا یک بیلبورد در سطح خیابان.

ایده راه اندازی وب سایت برای فست فود یا رستوران به ذهن بسیاری رسیده اما کسی آنطور که باید آنرا پیگیری نکرده مگر موارد معدود. یکی از دلایلی که اینگونه مشاغل داشتن وب سایت و بازاریابی آنلاین را بی خیال می شوند هزینه بر بودن آن است. آپدیت کردن وبسایت و بازاریابی آنلاین چیزی نیست که هر کسی بدون داشتن تخصص از عهده آن برآید از این رو مدیریت رستوران یا فست فود با در نظر گرفتن هزینه های این بخش به کلی بی خیال مشتری های آنلاین می شود.

یکی از قوی ترین ابزارهای بازاریابی هر مدیری در این حرفه، منوی غذایی اوست. اما رساندن و شناساندن این منوی غذایی به مشتری ها کار آسانی نیست.

حضور در شبکه های اجتماعی و گذاشتن جوایز برای مشتریان وفادار، همچنین به روز کردن منو با جدیدترین غذاها می تواند بسیاری از کاربران فضای مجازی را برای تجربه هم که شده به سمت شما بکشاند.

از این به بعد ماجرای جذب مشتری را باید پرسنل و کیفیت غذای فست فود یا رستوران انجام دهند تا مشتریان گذری را به مشتری ثابت تبدیل کند.

برچسب ها: 
بازاریابی آنلاین
رستروان
فست فود

درباره نویسنده

نويسنده:آربروسک

افزودن دیدگاه جدید