ثبت رایگان کسب و کار

متفاوت ترین راهکارهای سالم سازی فست فود

شما اینجا هستید

نویسنده: 
آربروسک

با اینکه همه می دانیم فست فودها اثرات بدی برای بدن ما دارند باز هم دل کندن از این غذاهای فوری دشوار است. نگذارید منوی رنگارنگ، دکوراسیون شیک و فریبنده، خرید کاناپه رستورانی و پیشنهادات ویژه شما را وسوسه کنند تا باز هم سراغ یکی از چرب ترین فست فودها بروید! اگرچه ترک اعتیاد به فست فود دشوار است اما راهکارهایی وجود دارند که میشود اقدام به سالم سازی غذاهای فست فودی کرد.

اگر علاقه شدیدی به خوردن غذاهای آماده دارید حداقل کاری که می توانید انجام دهید سالم سازی آن است. با توجه به این راهکارها غذاهای آماده را کمی سالم تر کنید. این راهکارها تنها برای کاهش صدمات فست فود است و آن را تبدیل به یک خوراکی مفید نخواهد کرد.

ــ بسته های کمبو را انتخاب نکنید، زیرا اغلب حجم زیادی سیب زمینی سرخ شد و نوشابه دارند که خوردنشان با هم می تواند مقداری کالری دریافتی را چند برابر کند. در ضمن، محتویات آنها انتخابی نیست و قابلیت تغییر هم ندارند بنابر این شما هم که پول وعده را تمام و کمال پرداخته اید، بدون هیچ ملاحظه ای آن را خواهید خورد.

سالم سازی فست فود

ــ اندازه بزرگ را با اندازه های مناسب تر جایگزین کنید. برخی رستوران ها اندازه خانوادگی معمولی دارند. بهتر است اگر با دوستتان به یکی از این رستوران ها رفته اید، برای دریافت کالری کمتر، اندازه های معمولی را انتخاب کنید.

ــ سالاد هایی را انتخاب کنید که کالباس و حتی نودل ندارند زیرا نودل نشاسته دارد و وحشتناک پرکالری است و کالباس نیز از فراورده های گوشتی محسوب می شود و خوردن محدود آن مجاز است.

ــ درکنار غذا به جای پیاز سوخاری که در روغن سرخ شده است، ذرت بخارپز شده انتخاب کنید زیرا هم قدرت سیرکنندگی بیشتری دارد و هم سرخ نشده است.

ــ قبل از غذاهای اصلی، سالاد یا ذرت بخارپزتان را بگیرید و میل کنید. بهتر است فاصلی خوردن آن ها با وعده اصلی حداقل 15 دقیقه باشد . به این ترتیب اگر غذای اصلی تان کوچک هم باشد، شمارا سیر خواهد کرد.

ــ در صورتی که تمایل دارید غذای تان را با سس میل کنید، به جای سس سفید از سس قرمز استفاده کنید و برای سالاد هم از گارسون آبلیمو و روغن زیتون بخواهید.

ــ یکی از نکته هایی که هنگام انتخاب مرغ سوخاری باید به آن توجه کنید این است که در روغن مخصوص سرخ کردنی آن هم نه برای چند بار، تهیه شده باشد.

ــ هنگام سفارش نوشیدنی، آبمیوه طبیعی یا دوغ و حتی آب معدنی به جای نوشابه انتخاب کنید.

برچسب ها: 
ساندویچ
فست فود
پیتزا

درباره نویسنده

نويسنده:آربروسک

افزودن دیدگاه جدید