ثبت رایگان کسب و کار

رنگ بندی دکوراسیون و ترفندهای فست فود برای فروش بیشتر

شما اینجا هستید

نویسنده: 
آربروسک

خرید تجهیزات راه اندازی فست فود و یافتن مکان مناسب برای این کار ابتدایی ترین قدم های ایجاد کسب و کار فست فودی است. در مراحل بعدی لازم است تا مشتری شناسی و ترفندهای فروش بیشتر را بیاموزید تا در این بازار داغ خوراکی جایگاهی برای کسب و کارتان رغم بزنید.

مدیران فست فود ها معمولا ترفندهایی می دانند که معمولا برایشان مانند یک زار مهم است و هیچوقت به مشتری نمی گویند. با این روش ها تا حدودی مشتری را وادرا به خوردن غذایبیشتر می کنند که همان فروش بیشتر را در پی دارد.

بیشتر غذاها طعم مشابهی دارند

از آنجایی که فست فودها طعم مورد علاقه مشتری ها را می دانند بیشتر محصولاتشان طعمی مشابه دارد. این ترفند بیشتر از سوی فست فودهای زنجیره ای به کار می رود. و باعث رضایت مشتری ها می شود.

برگرها در کوتاه ترین زمان ممکن پخته می شوند

برگرها در عرض 30 ثانیه پخته می شوند اما چطور این کار ممکن است؟ در واقع فست فود های بزرگ از قبل برگرها را پخته و فریزر می کنند زمانی که شما آنها را سفارش می دهید تنها آنرا مجددا گرم می کنند و این باعث تسریع در تحویل سفارشات می شود.

دکوراسیون داخلی فست فود

در کمترین زمان غذا خورده شود!

همانطور که میدانید هرچه بیشتر غذا جویده شود احساس سیری زودتر سراغتان می آید. فست فودها هم به این موضوع واقفند و غذا را طوری طراحی می کنند که کمتر جویده شود. تا سفارش بیشتری داشته باشند. به طور معمول هر لقمه غذای فست فودی 12 بار جویده میشود حال آنکه در خانه بیش از 15 بار غذا جویده می شود!

رنگ بندی و دکوراسیون داخلی

اگر دقت کرده باشید در طراحی داخلی و رنگ بندی قسمت های مختلف فست فودها بیشتر دو رنگ قرمز و زرد استفاده می شود. دلیل این امر این است که این رنگ ها نوعی حس گرسنگی را در ناخودآگاه انسان بیدار کرده و باعث می شود تا داخل رستوران شده و غذا میل کنید. این رنگ ها را به فرضیه کچاپ و خردل ربط می دهند.

پیشنهاد مستقیم و فروش بیشتر

کارشناسان اعلام داشته اند که وقتی یک پیشنهاد به طور مستقیم به شما می شود، مخالفت با آن چندان آسان نخواهد بود. 85 درصد مردم بیشتر از مقداری که مصرف می کنند، غذا سفارش می دهند. یکی از دلایلش این است که سفارش گیرنده های غذا شما را به خرید موارد بیشتر ترغیب می کنند.

لیوان های بزرگ برای نوشابه

ساده ترین راه برای ارائه مقدار بیشتر نوشابه، افزایش اندازه لیوان هاست. مردم عموما نوشابه در اندازه متوسط سفارش می دهند اما جالب است بدانید که اندازه استانداردی که فست فودها برای نوشابه های خود در نظر گرفته اند، بزرگ ترین اندازه لیوان است. یعنی اگر اندازه نوشیدنی خود را معین نکنید، آن ها به صورت خودکار، بزرگ ترین لیوان را به شما ارائه خواهند داد.

برچسب ها: 
دکوراسیون داخلی
فست فود

درباره نویسنده

نويسنده:آربروسک

افزودن دیدگاه جدید