ثبت رایگان کسب و کار

بازاریابی فست فود و رستوران به سبک امروزی

شما اینجا هستید

نویسنده: 
آربروسک

اگر به دنبال این هستید که در یک جای شلوغ فست فودتان را راه اندازی کنید بهتر است غرفه ای در یک فودکورت اجاره کنید در این صورت از قبل مشتری دارید و حتی نیاز به صندلی فودکورت هم نیست چون از قبل همه چیز آماده است حتی بسیاری از غرفه ها با تجهیزاتش اجاره داده می شوند.

اگرچه این مکان ها اجاره بالایی دارند اما موقعیت مکانی، تجهیزات و از همه مهمتر مشتری های زیاد مزایایی هستند که راه اندازی فست فود در چنین فضایی در پی دارد.

اما اگر میخواهید در محل دیگری کسب و کارتان را راه اندازی کنید بهتر است بازاریابی درستی داشته باشید تا فروشتان بالاتر رود.

نظرات مشتری ها: بهترین راهنما برای بهتر شدن و باب میل مشتری شدن دانستن نظرات مشتری هاست. استفاده از وب سایت ها و شبکه های اجتماعی راهی برای آگاهی از نظرات مشتری هاست. یا اینکه می شود خلاقیت به خرج داد و در پایان از مشتری ها خواسته شود تا نظرشان را در کاغذی بنویسند و داخل یک جعبه که مخصوص این کار دم درخروجی تعبیه شده بیاندازند.

با این کار نه تنها پیشنهادات و ایده های نو می گیرید بلکه نشان می دهید نظر مشتری چقدر برایتان مهم است.

وب سایت: راه اندازی یک وب سایت برای فست فود، رستوران یا کافی شاپ تا حد زیادی به بازاریابی کمک می کند. همچنین کمک گرفتن از شبکه های اجتماعی نیز راه کاری است که خیلی زود شما را در سطح شهرتان معروف خواهد کرد، البته همه اینها بدون داشتن خدمات عالی امکانپذیر نیست.

وایفای رایگان: اگرچه راه اندازی وایفای رایگان در چنین محیطی چندان صرفه اقتصادی ندارد. اما اگر این کار دلیلی برای جذب مشتری می شود باید آنرا نیز امتحان کرد. اگر هدفتان رفاه حال مشتری باشد احتمالا آنها نیز شما را درک خواهند کرد و در مقابل قیمت کمی بیشتر مقاومت نخواهند کرد.

خدمات سیار: بسیاری از فست فودها خدمات سیار دارند و غذا را درب منزل تحویل می دهند، چرا شما این کار را نکنید؟ همه که حس وحال آمدن به خیابان را ندارند.

 

برچسب ها: 
بازاریابی
جذب مشتری
مشتری مداری

درباره نویسنده

نويسنده:آربروسک

افزودن دیدگاه جدید