ثبت رایگان کسب و کار

ایده های خلاقانه فروش بیشتر در فست فود

شما اینجا هستید

نویسنده: 
آربروسک

ارتباط مداوم با مشتری یکی از عوامل مهم در موفقیت فست فود است. این کسب و کار در صورتی که به درستی مدیریت شود بسیار سود آور خواهد بود و ریسک کمی هم دارد. برخی از افراد برای کاهش هزینه های اولیه راه اندازی فست فود از خرید تجهیزات کار کرده فست فود استفاده می کنند که روش مناسبی است.

در صورتی که با مشتری هایتان ارتباط نزدیک داشته باشید و نظر آنها را در مورد غذا و دکوراسیون یا هر چیز دیگر دخیل کنید، همان کسب و کاری را دارید که مشتری ها می خواهند! در این صورت بهترین بازدهی را از کسب و کارتان میبینید. مشتری از اینکه مهم تلقی شود خوشحال می گردد و همینطور در صورت رضایت برایتان بدون آنکه بخواهید تبلیغ می کند.

بیشتر بخوانید: بودجه راه اندازی و درآمد فست فود چقدر است؟

برای آنکه مشتری از خدمات یا ساندویچ هایتان در هر جایی صجبت کند لازم است کمی او را شگفت زده کنید. خوردن یک ساندویچ معمولی چیزی نیست که بتوان در موردش با کسی صحبت کرد یا آنرا پیشنهاد داد. اما اگر کمی خلاقیت در تهیه آن باعث شگفتی مشتری شود بی شک برای دوستان نزدیک یا خانواده در موردش صحبت خواهد کرد.

 

برای این کار می توانید روش پخت، روش چیدمان مواد غذایی در ساندویچ، استفاده از طعم دهنده های کمتر شناخته شده یا هر روش دیگری استفاده کرد. فراموش نکنید خاطره خوراک های خوشمزه هیچوقت فراموش نمی شود. یا آنکه خدمات جدید را کسی نمیتواند نادیده بگیرد و فراموش کند.

چطور می شود مشتری ها را شگفت زده کرد؟

برای خلق ایده های خلاقانه باید از خودتان این سوال را بپرسید چطور می توانم مشتری ها را غافلگیر کنم؟ هر کسی در منطقه خود سلیقه مشتریهایش را بهتر می داند و میتواند راهکاری برای غافلگیری آنها بیابد. گاهی محبوبترین غذای محلی میتواند الگویی برای نو آوری باشد.

طعم و مزه: از خودتان بپرسید که مشتری ها دنبال چه طعم و مزه جدیدی هستند؟ میتوان هر طعم و مزه ای را با استفاده از ادویه جات و چاشنی ها خلق کرد. یا از ترکیب چند ماده اولیه با یکدیگر مانند ترکیب گوشت مرغ و گوشت قرمز در ساندویچ های میکس ساندویچی با طعم جدید عرضه کرد.

روش پخت یا آماده سازی: حتی گاهی روش پخت و آماده سازی هم می تواند نو آوری تلقی شود و مشتری را شگفت زده کند. به جر روشی که برای پخت یک غذا استفاده می کنید حتما روش دیگری هم وجود دارد باید آنرا بیابید و بهترین حالت ممکن را انتخاب کنید تا خوراکی های شما طعم جدیدتری به خود بگیرند.

 

نحوه ارایه خدمات: حتی اگر خیچ خلاقیتی در پخت یا آماده سازی ساندویچ به ذهنتان نرسید باز هم می توان در سبک خدمات دهی تغییراتی ایجاد کرد و حال و هوا را متحول ساخت. مشتری از خدمات دهی متفاوت خوشش می آید. 

به هر حال اگر تصمیم دارید تا مشتری های خود را شگفت زده کنید با پاسخ دادن به سوالات زیر یا مواردی از این دست میتوانید ایده ای جدید بیابید.

ــ برای ایجاد یک طعم و مزه ویژه چه کنم؟
ــ برای تغییر در نحوه سفارش گیری از مشتری چه خلاقیتی به کار ببرم؟
ــ در روش های پخت و آماده سازی ساندویچ، اسنک و یا پیتزا چه تغییراتی می شود داد؟
ــ چه ایده جدیدی برای تغییر در شکل ظاهر خوراک های فست فود خود دارید؟
ــ و ..

برچسب ها: 
ساندویچ
غذای فوری
فست فود

درباره نویسنده

نويسنده:آربروسک

افزودن دیدگاه جدید